Retour / klacht

Leveren / verzenden

Wat is uw levertijd?

Wij streven ernaar om uw kunst binnen 5 werkdagen te leveren.

Wij Accepteren de volgende Betaalmethode

Retour

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na herroeping heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor het retourneren van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg de website van de vervoerder voor de tarieven. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan flowersandmacro wall art geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen met info@flowersandmacro.nl. U ontvangt vervolgens binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour het verschuldigde orderbedrag terug, mits het product reeds onbeschadigd en in goede orde retour ontvangen is.

Retouren van grote maten

Als je een grote maat wilt retourneren, kan dit als particulier lastig zijn via normale vervoerders zoals PostNL of DHL. Het is daarom mogelijk om voor deze pakketten een afhaling in te plannen door een koerier van onze drukkerij, de kosten hiervoor bedragen ongeveer € 25,-. Uiteraard is het ook mogelijk om uw eigen vervoerder te kiezen.

Heeft u een beschadigd product ontvangen?

Meld de schade via info@flowersandmacro.nl en stuur enkele foto’s van de schade mee. Nadat de foto’s zijn ontvangen en is vastgesteld dat de schade buiten de schuld van de klant is ontstaan, wordt de bestelling weer in productie genomen.

Maatwerk

Gewijzigde ontwerpen of maten (maatwerk) kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Klachten?

Heeft u een klacht over een van de producten of over andere zaken, neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen naar een goede oplossing.

Neem Contact met ons

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

mail naar : info@infoflowersandmacro.nl of Telefonisch +31 6 18 20 72 22

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
       
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Winkelwagen